خدمات دوره های سازمانی در کیسان

دوره های آموزشی شرکت هوش تجاری کیسان ویژه سازمان ها و شرکت ها با موضوعات زیر برگزار می شود. کلیه دوره ها در محل سازمان و یا شرکت شما برگزار می شود و در پایان دوره گواهی پایان دوره از طرف شرکت کیسان به شما اعطا می گردد.

درخواست مشاوره و ثبت نام

[contact-form-7 id=”75565″ title=”درخواست مشاوره”]

چرا هوشمند سازی کسب و کار مهم است؟

استفاده از اطلاعات هوشمندانه و تجزیه و تحلیل به طور موثر، تفاوت اساسی بین شرکت هایی که موفق می شوند و شرکت هایی که در محیط مدرن شکست می خورند می باشد.

اما چرا؟ از آنجا که همه چیز پیشرفت می کند و هر بخش از کسب و کار رقابتی تر می شود، مزایای هوش تجاری و استفاده مناسب از تجزیه و تحلیل داده ها، کلید موفقیت است. برای مثال، در رابطه با بازاریابی، روش های تبلیغاتی سنتی صرف مقدار زیادی پول در تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپی بدون اندازه گیری ROI، مانند آنچه که تا کنون در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته است، کار نمی کند.

شرکت هایی که در بازاریابی در B2C و B2B موفق تر هستند، از داده ها و تحقیقات استفاده می کنند. تا کمپین های بسیار خاصی را تولید کنند که با پیام های مشخصی به مخاطبان هدف می رسند. همه چیز مورد آزمایش قرار می گیرد، و سپس کمپین هایی که موفق می شوند، پول بیشتری به آنها می رسد. در حالی که کمپین های نا موفق تکرار نمی شوند. استفاده اصلی از اطلاعات کسب و کار این است که برای کمک به واحدهای تجاری، مدیران، مدیران ارشد و سایر کارکنان عملیاتی، اطلاعات دقیق تهیه شود. در نهایت به آنها کمک خواهد کرد تا فرصت های کسب و کار جدید را پیدا کنند، هزینه ها را کاهش دهند و فرایند های ناکارآمد که نیازمند مهندسی مجدد دارند را شناسایی کنند.

دوره های آموزشی ما در کیسان

فهرست