قوانین و مقررات عمومی سایت شرکت هوش تجاری کیسان

مقررات ذکر شده در زیر، مجموعه قوانین حاکم بر شرکت هوش تجاری کیسان می باشد، و ثبت نام و عضویت شما در سایت شرکت هوش تجاری کیسان  به این معنی است که از این قوانین آگاهی داشته و آنها را پذیرفته اید. بنابراین توصیه می گردد قبل از ثبت نام حتما اقدام به مطالعه این مجموعه قوانین بفرمایید.

ایجاد هر گونه تغییراتی در قوانین این سایت از اختیارات هوش تجاری کیسان  است؛ و هر گونه تغییری در قوانین از طریق همین صفحه (صفحه قوانین و مقررات) به اطلاع اعضا محترم خواهد رسید. بنابراین تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی و ثبت قوانین سایت شرکت هوش تجاری کیسان  این صفحه می باشد. در صورت ایجاد تغییر در قوانین ابتدا از طریق این صفحه اطلاع رسانی صورت می گیرد؛ و بلافاصله بعد از درج قانون جدید در سایت هوش تجاری کیسان  ، قوانین جدید لازم الاجرا می باشند.

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شماره 1 :

پایگاه اینترنتی شرکت هوش تجاری کیسان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

شماره 2 :

پایگاه اینترنتی شرکت هوش تجاری کیسان در چارچوب قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای کشور فعالیت می نماید. همچنین تمامی اعضا این باشگاه نیز به این مجموعه قوانین مقید می باشند.

شماره 3 :

اطلاعات، محتویات و خدمات ارائه شده در این وب سایت مختص اعضا شرکت هوش تجاری کیسان می باشد و همچنین مالکیت معنوی این محتوا در اختیار شرکت شرکت هوش تجاری کیسان است؛ بنابراین هر گونه سوء استفاده از محتوا مغایر با قوانین سایت شرکت هوش تجاری کیسان بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. البته استفاده از محتویات سایت برای وبگاه ها و وبلاگهای شخصی برای استفاده های غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.

شماره 4 :

هر گونه استفاده از “page-scrape”، “robot”، ”spider” يا ساير ابزارهای اتوماتيك، الگوریتم، برنامه يا مراحل دستي مشابه براي دستيابي، مالكيت، كپي يا هدايت قسمتي از وب سايت ممنوع مي باشد. همچنين به كارگيري هر روش ديگري براي فراگيري ساختار وب سايت يا تلاش براي كسب اجزاء، اسناد يا اطلاعات وب سايت ممنوع مي باشد. دسترسي غيرمجاز به هر يك از قسمت ها يا مشخصات وب سايت يا ساير سرويس هاي ارائه شده آن از طريق هك كردن، رمزگشايي و نيز ساير روش هاي غيرمجاز ممنوع بوده و عواقب قانونی خواهد داشت.

شماره 5 :

شرکت هوش تجاری کیسان هیچ مسئولیتی در قبال لینک های اتصال به سایر وب سایتها ندارد. محتوا، قوانین، ضوابط و مقررات وب سایتهای لینک شده از طریق این سایت، قطعا محتوا و ساختاری متفاوت خواهند داشت و اینکه لینک وب سایت مذکور در این سایت قرار گرفته، دلیل بر تایید آن وب سایت از طرف شرکت هوش تجاری کیسان نمی باشد. بنابراین توصیه اکید می شود، نسبت به حق مالکیت، ضوابط و شرایط وب سایت شرکت هوش تجاری کیسان  مورد نظر توجه فرمایید.

شماره 6 :

تمامي محتويات اين وب سايت ازجمله متن ها، تصاوير، لوگوها، نمادها، عكس ها و نرم افزارها، دارايي های شرکت شرکت هوش تجاری کیسان  محسوب شده و تلفيق (به معناي جمع آوري، مرتب سازي و گرد هم آوري) محتويات اين سايت نيز منحصراً متعلق به شرکت شرکت هوش تجاری کیسان بوده و توسط قوانين بين المللي كپي رايت محافظت مي گردد. بنابراین استفاده هایی مانند بازسازي، تغيير، مشاركت، انتقال، چاپ مجدد، نمايش يا استفاده از محتويات و مطالب اين وب سايت ممنوع مي باشد.

شماره 7 :

استفاده از وب سايت به هر روشي كه سبب آسيب ديدگي، ايجاد وقفه يا زيان رسيدن به آن شود، ممنوع مي باشد. بدين وسيله تمامي اعضاء توافق مي نمايند كه در صورت نقض مقررات و قوانين مربوطه، تمامي خسارات احتمالي وارده بر شرکت شرکت هوش تجاری کیسان ، كاركنان و شركت‌هاي تابعه آن را بر عهده بگيرند.

شماره 8 :

ارسال هر گونه موضوعات خلاف قانون، خلاف شرع و خلاف اخلاق در وب سایت ممنوع می باشد. همچنین درج مطالب فریب دهنده و خلاف واقع پیگرد قانونی دارد. همینطور ارسال و یا استفاده از مطالب و موضوعاتی که حاوی ویروسهای نرم افزاری، فعالیتهای سیاسی، درخواستهای تجاری، نامه های زنجیره ای و یا SPAM باشند نیز ممنوع می باشد.

شماره 9 :

استفاده از وب سایت به هر شکلی که سبب ایجاد آزردگی خاطر، ناراحتی و یا هیجان بی مورد سایرین گردد، ممنوع می باشد.

شماره 10 :

مسئولیت مطالب ارسال شده توسط اعضا به عهده خود ایشان بوده و لزوماً مورد تایید شرکت هوش تجاری کیسان  نمی باشد.

شماره 11 :

برای اینکه فرد عضو بتواند از محتوا و امکانات شرکت هوش تجاری کیسان  استفاده کند، باید در چارچوب قوانین سایت شرکت هوش تجاری کیسان فعالیت کند؛ هرگونه تخطی از این قوانین توسط عضو این اختیار را به شرکت می دهد که با فرد خاطی برخورد کند. تصمیم گیری در مورد نحوه برخورد با اعضایی که قوانین سایت را رعایت نمی کنند، به عهده شرکت میباشد. این مجازات می تواند، کسر قسمتی و یا تمامی امتیازات فرد عضو باشد، می تواند گرفتن دسترسی عضو به بخشهایی از سایت باشد، و یا حتی منجر به ابطال عضویت فرد در شرکت هوش تجاری کیسان گردد. در اینصورت فرد هیچ گونه حق ادعا و اعتراضی به تصمیم گرفته شده نخواهد داشت.

شماره 12 :

تبلیغ و یا فروش مستقیم و یا غیر مستقیم هر نوع محصول مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران در وب سایت شرکت هوش تجاری کیسان  اکیدا ممنوع می باشد .

http://iranlaws.hamrahnet.com/ لینک سایت قوانین جمهوری اسلامی ایران

http://internet.ir/crime_index.html لینک جرایم رایانه ای

http://www.ecommerce.gov.ir/rules.aspx قوانین تجارت الکترونیکی

نکات ضروری ثبت نام آنلاین

خواندن اطلاعات مربوط به دوره مندرج در صفحه اختصاصی هر دوره و اطلاع از پیش نیازهای لازم برای انتخاب دوره ضروری می باشد .

با توجه به تخصصی بودن دوره ها امکان تغییر زمان برگزاری دوره وجود دارد لذا آمادگی به جهت تطبیق زمانبندی شرکت هوش تجاری کیسان  لازم است.

در وارد کردن اطلاعات هویتی و شماره های تماس و ایمیل دقت فرمایید لذا در صورت ذکر اطلاعات ناصحیح مسولیت عدم اطلاع رسانی با متقاضی خواهد بود.

ثبت نام نهایی به صورت حضوری انجام می گردد لذا همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس الزامی است .

پس از ثبت نام و واریز وجه امکان انصراف و استرداد وجه مقدور نمیباشد و فقط در مواقع خاص امکان حضور در دوره جایگزین میسر است .

کسب نمره 70 از ۱۰۰ به منظور صدور گواهی پایان دوره نیاز می باشد .

تعهدات دانشجو در قبال واحد آموزش شرکت هوش تجاری کیسان قوانین و مقررات

شماره 1 :

دانشجو متعهد است كه دوره پيش نياز مربوط به دوره مورد تقاضاي خود را گذرانده باشد . در غير اين صورت مسئوليت مفيد نبودن دوره به عهده دانشجو است.

شماره 2 :

دانشجو متعهد است كه اطلاعات لازم در فرم ثبت نام را به صورت صحيح و كامل درج نمايد تا در خصوص اطلاع رساني واحد آموزش شرکت ، صدور مدرك و مراتب حقوقي خللي ايجاد ننمايد . در ضمن دانشجو با ثبت نام خود رسما موافقت خود را با ارسال پيامهاي اطلاع رساني اعلام مي نمايد .

شماره 3 :

دانشجو متعهد است كه مراتب بعدي ثبت نام شامل ارائه مدارك لازم مانند عكس ، كپي مدارك شناسايي و تسويه حساب كامل و تاييديه واحد مالي شرکت جهت حضور در كلاس را به نحو احسن انجام دهد.

شماره 4 :

دانشجو آگاه است که پس از ثبت نام امکان انصراف و استرداد شهریه به هیچ عنوان میسر نمی باشد،دانشجو متعهد می شود که به هرگونه تصمیمات واحد آموزش شرکت در قبال برگزاری کلاس تمکین نماید.تنها درصورت بروز مشکلات پزشکی جهت عدم امکان حضور با ارائه مستندات پزشکی معتبر می تواند درخواست جابجایی دوره نماید.

شماره 5 :

دانشجو متعهد است كه نظر خود را در خصوص مدرس و شرايط برگزاري دوره از طريق درج در فرم هاي نظر سنجي به واحد آموزش شرکت اعلام نمايد . در غير اين صورت واحد آموزش در قبال نارضايتي دانشجو مسئوليتي نخواهد داشت .

شماره 6 :

دانشجو متعهد است در صورت صلاحديد واحد آموزش شرکت در خصوص جايگزيني مدرس و يا تشكيل جلسات فوق العاده و يا تغييرات زمان بندي دوره از تصميمات واحد آموزش شرکت تمكين نمايد .

شماره 7 :

دانشجو متعهد است به هيچ نوعي ضبط تصويري از كلاس را انجام ندهد و در خصوص ضبط صداي كلاس با مشاور دپارتمان خود هماهنگي لازم را انجام دهد

بديهي است كه در صورت موافقت واحد آموزش با ضبط صدا ، در اختيار قرار دادن آن به افراد خارج از كلاس ممنوع و امري غير اخلاقي مي باشد.

شماره 8 :

دانشجو متعهد است در تنظيمات سيستمها و تجهيزات در كلاس ، بدون هماهنگي با پشتيبان فني واحد آموزش تغييري ايجاد ننمايد .

شماره 9 :

دانشجو متعهد است در صورتي كه خسارتي به كليه تجهيزات و.ادوات آموزشي شرکت وارد نمايد ، مسئوليت جبران خسارت را بپذيرد .

شماره 10 :

دانشجو متعهد است تنها سوالات محدوده سرفصلهاي ارائه شده را مطرح نمايد و.در موارد طرح مشاوره ، پروژه ، خريد تجهيزات و ….. با شرکت هماهنگ نمايد.

شماره 11 :

دانشجو متعهد است در حفظ نظم و آرامش كلاس نهايت تلاش خود را به كار گيرد .

شماره 12 :

دانشجو متعهد است در ۷۵ درصد تعداد جلسات دوره و حتما در جلسه امتحان پايان دوره جهت.احراز صلاحيت دريافت مدرك شركت نمايد .

شماره 13 :

دانشجو متعهد است در صورت دارا بودن شرايط دريافت مدرك پايان دوره ، درخواست مدرك خود را اعلام نمايد.

شماره 14 :

دانشجو متعهد است كه در حفظ و نگهداري مدرك خود كوشا باشد ،.در غير اين صورت مدرك المثني به هيچ وجه صادر نمي گردد .

تعهدات واحد آموزش شرکت در قبال دانشجو قوانین و مقررات

واحد آموزش شرکت متعهد است كه اطلاعات مشاوره اي در.خصوص دوره مورد تقاضاي دانشجو را در اختيار ايشان قرار دهد .

واحد آموزش شرکت متعهد است در قبال پرداختهاي دانشجو بابت شهريه رسيد مستند ارائه نمايد .

واحد آموزش شرکت متعهد است در صورتی که برای دانشجوی ثبت نامی مشکلات جسمی.یا پزشکی با گواهی معتبر پیش آمد،نسبت به شرکت دادن دانشجو در دوره جایگزین اقدام نماید.

واحد آموزش شرکت متعهد است كه مدرس مناسب جهت تدريس دوره مورد نظر متقاضي را انتخاب نمايد . ميزان توانايي و مهارت مدرس به وسيله برگزاري نظر سنجي دوره  پس از طي ۵ الي ۱۰ ساعت از كلاس.(حدودا جلسات سوم دوره هاي ترميك ) ارزيابي مي گردد .قوانین و مقررات

واحد آموزش شرکت متعهد است در صورت ضعف مهارت فني مدرس و يا نقص انظباطي مدرس.، مدرس ديگري را جهت اتمام دوره جايگزين و يا دانشجويان دوره را در دوره  مشابه ديگري ادغام نمايد .

واحد آموزش شرکت متعهد است سرفصلهاي دوره را به دانشجو ارائه نمايد .قوانین و مقررات

واحد آموزش شرکت متعهد است تجهيزات فني مورد نياز دوره را كه از طرف مدرس قبل.از شروع دوره درخواست داده شده است را فراهم نمايد .قوانین و مقررات

واحد آموزش شرکت متعهد است كه تغيير برنامه جلسات كلاس را از طريق اطلاعات تماسي كه دانشجو.در فرم ثبت نام خود درج نموده به ايشان اطلاع رساني نمايد.قوانین و مقررات

واحد آموزش شرکت متعهد است در صورت كسب حداقل نمره 70 واحد از ۱۰۰ واحد امتحان پايان دوره.، ظرف مدت يك ماه نسبت به صدور مدرك دانشجو اقدام نمايد . قوانین و مقررات قوانین و مقررات

 

فهرست