4 نوع راه حل هوش تجاری توضیح داده شد در جستجوی راه حل های هوش تجاری اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ادامه مطلب را بخوانید.

راهکارهای هوش تجاری سازمانی

راه حل های Enterprise Business Intelligence شامل فروشندگان مانند Cognos ، Business Objects و Hyperion است. اینها بدون شک بسیار راه حلهای BI بسیار توانمند هستند اما دارای برچسب قیمت بالایی هستند ، زیرا هزینه های پیاده سازی این راه حل ها در سطح ابتدایی اغلب 100،000 پوند +است. راه حل های سازمانی نیز می توانند بسیار پیچیده باشند ، به این معنی که اگر قرار است از آنها به طور م usedثر استفاده شود ، به تخصص تخصصی در محل نیاز دارند.

ابزارهای تجسم داده

ابزارهای تجسم داده مانند Tableau و Qlikview. اینها برنامه های تحلیلی هستند که به کاربر اجازه می دهد تا تجسم قدرتمندی از داده ها ایجاد کند ، با نتایج نهایی از نظر گرافیکی بسیار هوشمند است.

اما یک نقطه ضعف وجود دارد که ابزارهای تجسم داده معمولاً ابزارهای سرویس دهنده سرویس گیرنده هستند. این بدان معناست که نرم افزار باید روی رایانه نصب شود تا از ابزار استفاده کند. نسخه های مرورگر در دسترس هستند اما عملکرد محدود است. این ابزارها – مانند ابزارهای سازمانی – اغلب برای ساخت گزارشات و داشبوردهای جدید به یک متخصص IT آموزش دیده نیاز دارند.

ابزارهای گزارش دهی

ابزارهای گزارش دهی مانند Crystal در واقع راه حل های هوش تجاری نیستند-آنها فقط ابزارهایی هستند که برای ایجاد گزارشات بر اساس داده های خام و اساسی به مهارت های IT نسبتاً عمیقی نیاز دارند. قابلیت ها از این نظر محدود است که امکان تجزیه و تحلیل داده ها ، اعمال قوانین تجاری یا انجام بسیاری از کارهای دیگر به روشی که راه حل های BI ارائه می دهند وجود ندارد.

ترکیبی از هر سه

از بسیاری جهات ، Matillion BI ترکیبی از سه نوع راه حل قبلی است-قدرت راه حل Enterprise ، ویژگی های گرافیکی طبیعی ابزار تجسم داده ها و قیمت متناسب با ابزار گزارش ساده.

با این حال ، سه تفاوت اساسی بین ماتیلیون و این سه نوع راه حل دیگر وجود دارد.

اول ، Matillion به طور معمول بسیار سریعتر از راه حل های معمول هوش تجاری سازمانی (و معمولاً با کسری از هزینه) پیاده سازی می کند.

ثانیاً ، Matillion یک جلوه آسان برای استفاده و ظاهر عالی ارائه می دهد ، درست مانند ابزارهای تجسم داده و ابزارهای گزارش ، اما با قابلیت افزودن به عمق بیشتر در داده ها.

سرانجام ، سه راه حل اول همه یکسان عمل می کنند – شما CD خریداری می کنید ، سرور می خرید ، مشاوره می خرید و هزینه همه آن را از قبل پرداخت می کنید. با Matillion ، از طرف دیگر ، شما نرم افزار و خدماتی را خریداری می کنید که توسط تیم اختصاصی ما اجرا شده است و آنها نیز برای ارائه پشتیبانی مداوم در آنجا هستند. کاهش ریسک و پرداخت هزینه

آیا علاقه دارید در مورد راه حل های هوش تجاری اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ کتاب الکترونیکی رایگان ما را در زیر بارگیری کنید.

منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید