بازاریابی شبکه ای چیست؟ بازاریابی شبکه ای صرفاً یک عمل تجاری است که در آن یک کسب و کار به توزیع کنندگان خود به ازای هر شخصی که وارد این تجارت می شوند پاداش می دهد. برنامه جبران خسارت معمولاً بر اساس حقوق نیست، بلکه بر اساس تعداد توزیع کنندگان وارد این تجارت است. هرچه یک توزیع کننده توزیع کننده بیشتری جذب کند ، جبران آن بیشتر است.

بحث های زیادی در مورد بازاریابی شبکه ای وجود دارد. افراد از هر قشری به این فرصت فروش منحصر به فرد جذب می شوند. جذابیت فروشندگان خرده فروشی چند طبقه یا “جعبه بزرگ” ، که در آن طرح جبران خسارت فقط بر اساس تعداد جعبه هایی است که می فروشید ، قابل دست کم گرفتن نیست. در مقابل ، جذابیت کسب و کار بازاریابی شبکه ای مبتنی بر برنامه های جبران خسارت نیست ، بلکه بر اساس استخدام توزیع کنندگان جدید است که به خاطر تلاش های شخصی خود برای پاداش دریافت می کنند. در حالی که دومی ممکن است مانند قشر کوچک تر به نظر برسد ، در حقیقت ، این راه واقعی برای ایجاد ثروت واقعی است.

بازاریابی شبکه ای و شرکت های MLM چیست؟

صنعت MLM بسیار بزرگ است. می توان آن را به عنوان یک شرکت فروش مستقیم ، یک شرکت فروش غیر مستقیم یا یک شرکت بازاریابی چند سطحی طبقه بندی کرد (که این فقط یک روش فانتزی برای گفتن این است که وب سایت های عضویت خاص خود را دارد). یک چیز واضح است: این شرکت ها یک هدف اساسی دارند: کمک به مردم برای کسب درآمد. این هدف مشترک برخی از موفق ترین شرکت های MLM در جهان را تولید کرده است.

ساختار مدل کسب و کار

ساختار مدل کسب و کار بازاریابی شبکه ای نسبتاً ساده است. در سطوح بالای مدل کسب و کار نمایندگان یا نمایندگان مستقل قرار دارند. نمایندگان مستقل با وارد کردن توزیع کنندگان جدید به این تجارت درآمد کسب می کنند. شهرت، موفقیت یا شکست هر نماینده را تعیین می کند. شهرت تا حد زیادی به سخت کوشی، صداقت و شخصیت تک تک توزیع کنندگان بستگی دارد.

ساختار مدل کسب و کار بازاریابی شبکه ای چگونه شکل می گیرد؟

خوب ، فقط به یک هرم فکر کنید. در بالا توزیع کنندگان برتر قرار دارند. وسط توزیع کنندگان سطح متوسط ​​و در زیر توزیع کنندگان سطح پایین قرار دارند. در هرم ، یک توزیع کننده می تواند با ارتقاء بالاتر از هرم بیشتر از دیگری درآمد کسب کند. در حال حاضر ، وقتی مردم به نحوه شکل گیری امور در صنعت بازاریابی شبکه ای فکر می کنند ، اغلب به یک شرکت فروش با هزاران توزیع کننده فکر می کنند ، که رهبر در صدر آن چک های عظیمی دریافت می کند.

با این حال ، این نوع مدل کسب و کار کاملاً حقیقت ندارد. در حقیقت ، واقعیت آنچه بازاریابی شبکه ای است ، بسیار متفاوت از تصور مردم از آن است. در واقع ، وقتی به ساختار واقعی مدل کسب و کار نگاه می کنید ، تصویر کاملاً متفاوتی است. در حالی که یک شرکت بازاریابی شبکه ای از چندین تاکتیک فروش مستقیم استفاده می کند ، تأکید بر ایجاد نمایندگان مستقل است که افرادی را که علاقه مند و آماده خرید هستند وارد این تجارت می کنند.

یک مدل تجاری که مبتنی بر ایجاد نمایندگان مستقل است بسیار بیشتر از مدل مبتنی بر تعقیب مشتریان و فروش به آنها بر اساس میل خود امکان پذیر است. این امر به این دلیل است که برای ایجاد نمایندگان مستقل موفق، یک شرکت بازاریابی شبکه ای باید بتواند قبل از متقاعد کردن آنها برای پیوستن به سیستم تجاری خود ، این چشم اندازها را به درستی بررسی کند. این شامل نگاه به سوابق خود و یافتن اینکه چه نوع فردی هستند، آیا دارای چشم اندازها، مهارت ها و تجربه خوبی هستند.

این همچنین به معنای پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال آن هستند و ایجاد یک کسب و کار که بتواند این موارد را ارائه دهد، تعیین شده است. به عنوان مثال، اگر شخصی علاقه مند است در مورد بازاریابی شبکه ای بیاموزد، باید بداند که چه چیزی یک فروشنده خوب می سازد، چه نوع آموزش هایی را باید ببیند و به چه نوع محصولاتی علاقه دارد.

بنابراین ، به جای اینکه بازاریابی شبکه ای را به عنوان چیزی در مورد تماس سرد یا استخدام تعدادی از نمایندگان فروش مستقیم به منظور ایجاد خطوط نزولی تلقی کنیم ، مهم است که آن را به عنوان راهی برای توسعه نمایندگان مستقل و مستحکم که دارای پتانسیل شعبه هستند ، مهم بدانیم. به مناطق دیگر بروید و پول زیادی بدست آورید. دو راه اصلی که افراد با این مدل کسب و کار شروع می کنند تبدیل شدن به یک فروشنده مستقل و خرید یک برنامه وابستگی از طریق یک شرکت بازاریابی شبکه ای وابسته است. برنامه وابسته مانند کمیسیون در هر فروش است که توسط شخص ارجاع شده انجام می شود. در حقیقت ، بسیاری از افرادی که به بازاریابی چند سطحی یا برنامه های بازاریابی وابسته می پیوندند متوجه می شوند که بهترین موفقیت آنها ناشی از یک شرکت بازاریابی چند سطحی است که همراه با یک شرکت بازاریابی شبکه ای وابسته به آن می پیوندند.

مدل های اصلی کسب و کار بازاریابی شبکه ای چیست؟

این سوالی است که اغلب از کسانی است که پیگیر بازاریابی شبکه ای هستند می پرسم. پاسخ من به این سوال با تماس گیرنده متفاوت است، زیرا برخی بهتر به مفهوم بازاریابی شبکه ای به عنوان یک سیستم پاسخ می دهند در حالی که برخی دیگر معتقدند که بهترین توصیف آن مجموعه ای از تاکتیک ها و استراتژی های سازمانی است. بنابراین، در این هنر در مورد مدلهای اصلی کسب و کار و همچنین اینکه چرا اصطلاح “بازاریابی شبکه ای” ممکن است دقیق نباشد بحث خواهم کرد.

مدل کسب و کار بازاریابی شبکه ای اساساً Bounds and Affiliates است. اساساً شامل تبلیغ کننده، خرده فروش و مشتری است. به طور خلاصه، مروج به عنوان یک واسطه عمل می کند و سه جزء اصلی مدل کسب و کار را گرد هم می آورد. آنها این کار را از طریق فروش منظم یا فرآیند تولید سرب انجام می دهند. خرده فروش به عنوان نماینده عمل می کند و به عنوان پلی بین مشتری و تبلیغ کننده عمل می کند.

اینها مدلهای اصلی کسب و کار هستند ، اگرچه عناصر دیگری از مدل وجود دارد که برای یک تجارت بازاریابی مهم هستند. به عنوان مثال، ممکن است خود شرکت وابسته نباشد. یک شرکت بازاریابی چند سطحی (MLM) این را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از مدل کسب و کار شامل می شود. همچنین مهم است بدانید که تجارت چرخه ای است ، بنابراین سیستم نیز باید چرخه ای باشد. بنابراین مدلهای اصلی کسب و کار ممکن است در واقع زیرمجموعه ای از مدل تجاری بزرگتر بازاریابی چند سطحی باشند.

نکته

یکی از عناصر کلیدی در بازاریابی شبکه ای، توانایی جذب مشتریان با کیفیت بالا برای کسب و کار است. تولید سرب نیروی حیاتی هر مشاغل است. بدون رهبری واجد شرایط، هیچ کسب و کاری نمی تواند دوام بیاورد. صنعت بازاریابی شبکه ای یک مکان کم هزینه با ارتباط مستقیم با سودآوری شرکت است. هیچ شغلی وجود ندارد که بتواند به میزان سوددهی برسد که صنعت بازاریابی شبکه ای به آن رسیده است.

یک مدل رایج برای بازاریابی شبکه ای ، مولفه تولید لید است. بسیاری از شرکت ها هستند که نسل های اصلی را به عنوان خدمات ارائه می دهند. بسیاری از این شرکت ها نمایندگان فروش خواهند داشت که به صورت چرخشی کار می کنند. این به شما این امکان را می دهد که فردی حرفه ای با کیفیت و با تجربه زیاد در فروش محصولاتی که شرکت بازاریابی شبکه ای سعی در فروش آنها دارد ، داشته باشید.

مولفه دوم فروش واقعی محصولات توسط خط پایین شبکه است. این را می توان از طریق فروش مستقیم یا غیر مستقیم از طریق استفاده از توزیع کننده انجام داد. بسته به نوع محصول ، شرکت دو گزینه متفاوت برای انتخاب دارد. گزینه فروش مستقیم جایی است که شرکت از محصولات خود برای ایجاد فروش استفاده می کند. روش غیر مستقیم جایی است که شرکت اعضای خود را در شبکه خود استخدام می کند و سپس محصولات شرکت را به آن اعضا ارائه می دهد. هر دو روش روشهای قدرتمندی برای ایجاد فروش هستند.

مدل های اصلی کسب و کار بازاریابی شبکه ای چیست؟

بسیاری از افراد در صنعت بازاریابی شبکه ای بسیار موفق هستند زیرا جنبه بازاریابی مدل کسب و کار را درک می کنند. قبل از شروع به تبلیغ محصولات خود ، درک جنبه بازاریابی شبکه بسیار مهم است. هنگامی که آن را درک کردید ، متوجه خواهید شد که پیاده سازی آن در کسب و کار شما چندان سخت نیست. بازاریابی شبکه ای یک تجارت فروش مستقیم است ، اما عناصر مختلفی وجود دارد که باعث می شود یک فروش خوب انجام شود. همچنین مهارتهای زیادی وجود دارد که برای ارتقاء و فروش موثر مورد نیاز است.

مدلهای اصلی کسب و کار برای بازاریابی شبکه ای راهی عالی برای افراد است تا در مورد کسب و کار اطلاعات کسب کرده و نحوه عملکرد م itثر آن را بیاموزند. وقتی صحبت از یادگیری این مدل های اصلی کسب و کار می شود ، بهتر است یک مربی پیدا کنید که قبلاً در صنعت موفق بوده است. آنها می توانند مشاوره های ارزشمندی را به شما ارائه دهند که به رشد تجارت شما کمک می کند. بازاریابی شبکه ای یک صنعت بسیار رقابتی است ، اما اگر بتوانید یک مربی خوب پیدا کنید ، موفقیت برای شما آسان تر خواهد بود. برای توسعه موفقیت آمیز کسب و کار خود باید موارد زیادی را بیاموزید. اگر کسی را ندارید که مهارتهای لازم را به شما بیاموزد ، فقط باید آن را بر عهده بگیرید.

طرح هرمی در بازاریابی شبکه ای چیست؟

مدل های اصلی کسب و کار بازاریابی شبکه ای چیست؟ این سوالی است که اغلب از معتادان بازاریابی شبکه ای می پرسم. پاسخ من به این س withال با تماس گیرنده متفاوت است ، زیرا برخی بهتر به مفهوم بازاریابی شبکه ای به عنوان یک سیستم پاسخ می دهند در حالی که برخی دیگر معتقدند که بهترین توصیف آن مجموعه ای از تاکتیک ها و استراتژی های سازمانی است. بنابراین ، در این مقاله من درباره مدلهای اصلی کسب و کار و همچنین اینکه چرا اصطلاح “بازاریابی شبکه ای” حتی ممکن است دقیق نباشد ، بحث خواهم کرد.

مدل کسب و کار بازاریابی شبکه ای اساساً Bounds and Affiliates است. اساساً شامل تبلیغ کننده ، خرده فروش و مشتری است. به طور خلاصه ، مروج به عنوان یک واسطه عمل می کند و سه جزء اصلی مدل کسب و کار را گرد هم می آورد. آنها این کار را از طریق فروش منظم یا فرآیند تولید سرب انجام می دهند. خرده فروش به عنوان نماینده عمل می کند و به عنوان پلی بین مشتری و تبلیغ کننده عمل می کند.

اینها مدلهای اصلی کسب و کار هستند ، اگرچه عناصر دیگری از مدل وجود دارد که برای یک تجارت بازاریابی مهم مهم هستند. به عنوان مثال ، ممکن است خود شرکت وابسته نباشد. یک برنامه بازاریابی چند سطحی (MLM) واقعی

هر کدام این را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از مدل کسب و کار شامل می شود. همچنین مهم است بدانید که تجارت چرخه ای است ، بنابراین سیستم نیز باید چرخه ای باشد. بنابراین مدلهای اصلی کسب و کار ممکن است در واقع زیرمجموعه ای از مدل تجاری بزرگتر بازاریابی چند سطحی باشند.

یکی از عناصر کلیدی در بازاریابی شبکه ای ، توانایی جذب مشتریان با کیفیت بالا برای کسب و کار است. تولید سرب نیروی حیاتی هر مشاغل است. بدون رهبری واجد شرایط ، هیچ کسب و کاری نمی تواند دوام بیاورد. صنعت بازاریابی شبکه ای یک مکان کم هزینه با ارتباط مستقیم با سودآوری شرکت است. هیچ شغلی وجود ندارد که بتواند به میزان سوددهی برسد که صنعت بازاریابی شبکه ای به آن رسیده است.

یک مدل رایج برای بازاریابی شبکه ای ، مولفه تولید سرب است. بسیاری از شرکت ها هستند که نسل های اصلی را به عنوان خدمات ارائه می دهند. بسیاری از این شرکت ها نمایندگان فروش خواهند داشت که به صورت چرخشی کار می کنند. این به شما این امکان را می دهد که فردی حرفه ای با کیفیت و با تجربه زیاد در فروش محصولاتی که شرکت بازاریابی شبکه ای سعی در فروش آنها دارد ، داشته باشید.

م componentلفه دوم فروش واقعی محصولات توسط خط پایین شبکه است. این را می توان از طریق فروش مستقیم یا غیر مستقیم از طریق استفاده از توزیع کننده انجام داد. بسته به نوع محصول ، شرکت دو گزینه متفاوت برای انتخاب دارد. گزینه فروش مستقیم جایی است که شرکت از محصولات خود برای ایجاد فروش استفاده می کند. روش غیر مستقیم جایی است که شرکت اعضای خود را در شبکه خود استخدام می کند و سپس محصولات شرکت را به آن اعضا ارائه می دهد. هر دو روش روشهای قدرتمندی برای ایجاد فروش هستند.

مدل های اصلی کسب و کار بازاریابی شبکه ای چیست؟ بسیاری از افراد در صنعت بازاریابی شبکه ای بسیار موفق هستند زیرا جنبه بازاریابی مدل کسب و کار را درک می کنند. قبل از شروع به تبلیغ محصولات خود ، درک جنبه بازاریابی شبکه بسیار مهم است. هنگامی که آن را درک کردید ، متوجه خواهید شد که پیاده سازی آن در کسب و کار شما چندان سخت نیست. بازاریابی شبکه ای یک تجارت فروش مستقیم است ، اما عناصر مختلفی وجود دارد که باعث می شود یک فروش خوب انجام شود. همچنین مهارتهای زیادی وجود دارد که برای ارتقاء و فروش موثر مورد نیاز است.

مدلهای اصلی کسب و کار برای بازاریابی شبکه ای راهی عالی برای افراد است تا در مورد کسب و کار اطلاعات کسب کرده و نحوه عملکرد م itثر آن را بیاموزند. وقتی صحبت از یادگیری این مدل های اصلی کسب و کار می شود ، بهتر است یک مربی پیدا کنید که قبلاً در صنعت موفق بوده است. آنها می توانند مشاوره های ارزشمندی را به شما ارائه دهند که به رشد تجارت شما کمک می کند. بازاریابی شبکه ای یک صنعت بسیار رقابتی است ، اما اگر بتوانید یک مربی خوب پیدا کنید ، موفقیت برای شما آسان تر خواهد بود. برای توسعه موفقیت آمیز کسب و کار خود باید موارد زیادی را بیاموزید. اگر کسی را ندارید که مهارتهای لازم را به شما بیاموزد ، فقط باید آن را بر عهده بگیرید.

سابقه بازاریابی شبکه ای چگونه با دوران معاصر مرتبط است؟

در سال های اخیر ، رشد بازاریابی شبکه ای به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در واقع ، این یکی از محبوب ترین مشاغل است که وارد اقتصاد امروز شده است. متأسفانه ، این محبوبیت باعث ایجاد سردرگمی فوق العاده ای در مورد صنعت و تعریف واقعی آن شده است. این مقاله زمینه بازاریابی شبکه ای را توضیح می دهد تا بینش دقیقی از این فرصت تجاری منحصر به فرد به شما ارائه دهد. این تحلیل کوتاه باید به شما کمک کند بفهمید بازاریابی چیست.

بازاریابی شبکه ای مفهوم جدیدی نیست ، اما روشی که در سال های اخیر در آن متداول شده است یک پیشرفت اخیر بوده است. قبل از این زمان ، بازاریابان شبکه ای عموماً شرکت های خود را بر اساس تبلیغات دهان به دهان بنا می کردند. در این فرایند ، صاحبان مشاغل از طریق نامه ، تلگرام و تماس تلفنی به دنبال مشاغل هستند. بازاریابان شبکه همچنین با ارسال مطالب اطلاعاتی چاپ شده یا توزیع بروشورهایی که محصولات و خدمات آنها را توصیف می کند ، به طور منظم با مشتریان ارتباط برقرار می کردند. صاحب مشاغل به طور معمول در هفته به چند چشم انداز نزدیک می شود ، با پیگیری چشم اندازهای احتمالی آنها گرم می شود و تصمیم می گیرد تماس بیشتری را آغاز کند. سرانجام ، صاحب مشاغل خط تولیدی از بازاریابان شبکه ای ایجاد می کند ، که سپس یک گروه اصلی از بازاریابان را تشکیل می دهند که مسئول انتشار خبر در مورد مشاغل خود هستند.

بازاریابی شبکه ای از چند جهت با بازاریابی معمولی متفاوت است. اول از همه ، بازاریابان شبکه ای بسیار جوانتر از افراد حرفه ای معمولی هستند. علاوه بر این ، ساختار کسب و کار بر این اصل استوار است که کلید دستیابی به موفقیت در مقیاس بزرگ ، ایجاد یک لیست بزرگ به جای یک لیست بزرگ از مشتریان وفادار است. بنابراین ، بازاریابان شبکه معمولاً موجودی ندارند و به طور منظم رویدادهایی را برای فروش محصولات برگزار نمی کنند. در عوض ، آنها برای توسعه مشاغل خود به بازاریابی دهان به دهان و مراجعه به مشتریان تکیه می کنند.

تی

در اینجا دلایل متعددی وجود دارد که چرا بازاریابان شبکه ای در زمینه توسعه مشاغل با چالش هایی روبرو هستند. بازاریابان سنتی معمولاً مشاغل موفقی را بر اساس شهرت و به رسمیت شناختن نام تجاری اداره می کنند. برخلاف بازاریابان شبکه ای ، بازاریابان شبکه ای به بازاریابی دهان به دهان و قرار گرفتن در معرض محدود رسانه ها وابسته هستند. در نتیجه ، بازاریابان شبکه ای معمولاً در ایجاد جریان درآمد مداوم با چالش سختی روبرو هستند. اگر محصول یا خدمات خوبی دارید که بتواند نیازهای طیف وسیعی از مردم را برآورده کند ، جذب مشتریان مکرر و کسب درآمد مکرر بسیار آسان تر خواهد بود.

بنابراین ، سابقه بازاریابی شبکه ای چگونه با دوران معاصر مرتبط است؟ با تعداد محدودی از بازارهای هدف ، بازاریابان شبکه ای باید به انواع مختلف بازاریابی ویروسی برای ارتقاء مشاغل خود تکیه کنند. به عنوان مثال ، اگر کفش می فروشید ، می توانید از eBay یا سایر سایت های حراج برای ایجاد سود و ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کنید. اگر می خواهید در سایر بازارهای تخصصی گسترش پیدا کنید ، می توانید از ابزارهای بازاریابی شبکه ای مانند تله سمینار یا مهمانی های خانگی برای بازاریابی محصولات خود برای مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

در اواخر دهه 1980 ، تغییرات فناوری بر نحوه انجام بازاریابی تأثیر گذاشت. به عنوان مثال ، ایمیل رایج ترین شکل استراتژی بازاریابی شد. ظهور شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی به این معنی است که استراتژی های بازاریابی به استراتژی های سنتی تر شبکه های رو در رو تبدیل شده است. متخصصان بازاریابی شرکت های بازاریابی شبکه ای گزارش می دهند که اگرچه استراتژی های آنها تغییر نمی کند ، اما آنها بر روشهای سنتی تمرکز می کنند تا سهم بیشتری از بازار را در بازار بدست آورند.

سابقه بازاریابی شبکه ای چگونه با دوران معاصر مرتبط است؟ بازاریابی شبکه ای با ظهور اینترنت رواج یافت. وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر در حال حاضر به عنوان فعالیت پیش فرض همه در نظر گرفته می شوند. با افزایش این روند ، نیاز به متخصصان بازاریابی که در استفاده از این ابزارها تخصص دارند ، افزایش می یابد. همچنین انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می توانید از آنها برای بازاریابی مشاغل بازاریابی شبکه ای خود استفاده کنید. اینها شامل بهینه سازی وب سایت ، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

وقتی نوبت به بازاریابی مشاغل بازاریابی شبکه ای شما می رسد ، راههای زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر هنوز در مراحل اولیه ایجاد کسب و کار آنلاین خود هستید ، بسیاری از آموزش های آنلاین ، کتاب ها و سمینارها وجود دارد که می توانید به آنها کمک کنید. اگر شما با تجربه تر هستید و قبلاً چندین شرکت موفق ایجاد کرده اید ، هنوز می توانید از بسیاری از روشهایی که آموخته اید استفاده کنید. همه چیز بستگی به اهداف و مقاصد شما دارد. بازاریابی شبکه ای یک گزینه تجاری عالی برای افرادی است که می خواهند به صورت آنلاین درآمد طولانی مدت داشته باشند ، روابط بلندمدت با مردم برقرار کنند و به افراد دیگر در کسب درآمد آنلاین کمک کنند.

مشروعیت و مشروعیت بازاریابی شبکه ای در کشورهای مختلف چقدر متفاوت است؟

چگونه فرآیند یادگیری مهارت های تجاری ، کسب دانش ، یادگیری مهارت های تجاری و ایجاد یک کسب و کار موفق همه با هم همراه است؟ این نوع یادگیری است که در رشد کلی هر کسب و کار آنلاین مهم است. با این حال ، تفاوت های کلیدی بین بازاریابی آنلاین در ایالات متحده در مقایسه با شیوه های بازاریابی مورد استفاده در سایر کشورها وجود دارد. چارچوب قانونی در ایالات متحده کاملاً متفاوت از قوانین تجاری سایر کشورها است.

وقتی صحبت از شبکه ها و بازاریابی آنلاین در ایالات متحده را شروع می کنیم ، در واقع به شبکه ای از شرکت ها یا افراد اشاره می کنیم. این شبکه ، که احتمالاً مشاغل آنلاین خود را در اطراف آن ایجاد می کنید ، جدا از فردی است که محصول یا خدمات را ایجاد می کند. با این اوصاف ، قانون بازاریابی شبکه ای می تواند از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال ، تفاوت هایی بین فروش مستقیم و بازاریابی چند سطحی (MLM) در انگلستان وجود دارد. کانادا حتی تفاوت های بیشتری بین ساختارهای بازاریابی دارد.

بازاریابی شبکه ای به طور قانونی در ایالات متحده به طور کلی به عنوان یک روش فروش غیر مستقیم یک شرکت در نظر گرفته می شود. به این معنا که یک شرکت به طور فعال محصول یا خدمات خود را برای عموم مردم بازاریابی نمی کند ، اما با توزیع کننده یا “کارگزار” خدمات خود را با تماس با سایر شرکت ها یا افرادی که مایل به خرید محصول یا خدمات هستند ، جبران می کند. سپس شرکت یا توزیع کننده به کارگزار کمیسیون پرداخت برای ورود مشاغل جدید به سازمان آنها می پردازد. از بسیاری جهات ، این شکل از مشاغل آنلاین شبیه نیروی فروش است.

مشروعیت و مشروعیت در بازاریابی شبکه ای همیشه موازی نیست. قانونی بودن تا حد زیادی به حوزه قضایی بستگی دارد که کشور خاصی برای اجرای قانون انتخاب کرده است. به عنوان مثال ، بازاریابی در انگلستان قانونی تلقی می شود زیرا این کشور سیستم حفاظت از مصرف کننده را از طریق دفتر تجارت عادلانه بریتانیا ایجاد کرده است. این دفتر وظیفه نظارت بر فروش محصولات و خدمات مختلف ، از جمله آنهایی را که سقوط می کنند ، بر عهده دارد

تحت حوزه مراقبت های بهداشتی ، که شامل لوازم آرایشی ، محصولات رژیمی و اقلام مراقبت شخصی است. این دفتر همچنین قوانین ضد تراست را اجرا می کند که از انحصار یک شرکت در صنعت خاصی مانند صنعت نوشیدنی های بطری جلوگیری می کند.

اگرچه مشروعیت و مشروعیت در بازاریابی شبکه ای متفاوت است. برخی از مشاغل تصمیم می گیرند که قانون را به کلی نادیده بگیرند ، زیرا معتقدند مزایایی که از طریق شبکه آنلاین به دست می آید بیشتر از هر گونه خطری است که در ایجاد و حفظ یک کسب و کار وجود دارد. برخی دیگر ممکن است بر این باور باشند که لازم است یک ساختار تجاری ایجاد شود که از همه جنبه های شرکت ، از جمله فروش محصولات و خدمات به مشتریان ، محافظت می کند. برخی دیگر ممکن است احساس کنند که شرکت آنها آنقدر کوچک است که مقررات مربوط به نحوه انجام تجارت آنها به سلامت کلی و سودآوری شرکت آنها مربوط نمی شود.

وقتی صحبت از مشروعیت و قانونی بودن در بازاریابی شبکه ای می شود ، هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد. توجه به عوامل مختلفی که می تواند در نحوه تنظیم انواع مختلف مشاغل توسط قوانین یک کشور خاص نقش بسزایی داشته باشد بسیار مهم است. به عنوان مثال ، کشورهایی که قوانین سختگیرانه تری علیه کلاهبرداری دارند ممکن است به کسب و کارها اجازه فعالیت بدهند. از سوی دیگر ، مشاغلی که در یک کشور قانونی هستند اما در کشوری دیگر مجاز نیستند ، ممکن است از نظر قانون در کشوری که تجارت انجام می شود ، همچنان غیرقانونی باشد.

روشهای مختلفی برای برخورد با مسئله مشروعیت و قانونی بودن در بازاریابی شبکه ای وجود دارد. بهترین راه برای برخورد با این مسئله ، ایجاد یک برنامه جامد برای راه اندازی مشاغل آنلاین قانونی و مشروع است. روشی که برای تبلیغ کسب و کار آنلاین خود انتخاب می کنید ، موفقیت شما در سرمایه گذاری آنلاین شما را تعیین می کند. اطمینان حاصل کنید که همه روش های ارتباطی شما صادقانه بوده و در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید دروغ نمی گویند.

اگر می خواهید از بازاریابی آنلاین برای ایجاد مشاغل خانگی در یک کشور خاص استفاده کنید ، مطمئن شوید که از قبل از دولت مجوز گرفته اید. با جستجو در اینترنت یا تماس با دفتر مسئول مجوز کسب و کارها در کشور می توانید به این اطلاعات پی ببرید. اگر می خواهید تجارت خود را به صورت قانونی ارتقا دهید ، مهم است که به خاطر داشته باشید که قوانین کشوری که قصد دارید در آن تجارت کنید ممکن است با قوانین کشوری که در آن زندگی می کنید متفاوت باشد. بنابراین مطمئن شوید که تکالیف خود را در زمینه مسائل حقوقی در کشورهای مختلف که مایل به انجام تجارت هستید انجام دهید.

توزیع ، قیمت گذاری و خرده فروشی چگونه نقش محوری در بازاریابی شبکه ای ایفا می کند؟

در بازاریابی شبکه ای ، واژه “توزیع” می تواند چند معنی متفاوت داشته باشد. با این حال ، در این بحث ، به طور کلی منظور از توزیع محصولات از A تا B است. محصولات به صورت واحد به فروش می رسند و هر واحد با قیمت خاصی مشخص می شود. اگر یک توزیع کننده سهام زیادی دارد که می خواهد به سرعت بفروشد ، محصول خود را بسیار پایین قیمت خواهد گذاشت. اگر یک توزیع کننده موجودی زیادی داشته باشد اما مشتری نداشته باشد ، ممکن است محصول خود را با علامت بالاتری مشخص کند تا بازده سرمایه گذاری بهتری داشته باشد.

برای درک نحوه عملکرد قیمت توزیع و خرده فروشی در بازاریابی شبکه ای ، مهم است که ابتدا بفهمیم چرا از آن استفاده می شود. اکثر توزیع کنندگان در بازاریابی شبکه ای در فروش “pro bono” کار می کنند. این بدان معناست که آنها فقط با موقعیتی که می توانند این کار را انجام دهند ، درآمد کسب می کنند. آنها اغلب ساعت های طولانی کار می کنند و فقط به عنوان کمیسیون حقوق دریافت می کنند ، بنابراین هرچه بیشتر بفروشند ، درآمد بیشتری کسب می کنند. آنها علاقه ای به ایجاد یک موجودی بزرگ یا داشتن تعداد زیادی فروشگاه ندارند.

به عنوان توزیع کننده ، شما تنها مسئولیت اطمینان از رسیدن محصول خود به فروشگاه خرده فروشی خود را دارید. فروشگاه خرده فروشی شما باید دارای جریان ثابت مشتریان باشد. هنگامی که محصول شما به فروشگاه خرده فروشی شما نمی رسد ، در این صورت شانس ندارید – درآمد احتمالی خود را از دست داده اید.

در حال حاضر ، راه های زیادی وجود دارد که محصول شما می تواند به فروشگاه خرده فروشی شما برسد. اول از همه ، همانطور که در بالا ذکر شد ، می توانید فضای خرده فروشی خود را اجاره کنید. با این حال ، این روش ممکن است ارزش وقت شما را نداشته باشد. معمولاً هر چه اجاره شما ارزان تر باشد ، سود کمتری خواهید دید. همچنین ، نمی توانید میزان ترافیکی که محصول شما مشاهده می کند را کنترل کنید.

همچنین می توانید مسیر بازار آزاد را انتخاب کنید. این ممکن است یک انتخاب عجیب به نظر برسد ، اما وقتی به آن فکر کنید ، می توانید قیمت خود را برای محصول خود تعیین کنید. البته ، اگر محصول شما خوب فروش می کند ، نیازی به نگرانی در مورد هزینه های توزیع و یا سوددهی نشدن خرده فروشی شما نخواهید داشت. با این حال ، باید بدانید که هزاران خرده فروش هستند که باید قیمت خود را پایین نگه دارند.

یکی از بهترین راه ها برای سودآوری فروشگاه خرده فروشی استفاده از تخفیف است. اگر برای مشتریان خود تخفیف قائل شوید ، صرف نظر از هزینه ای که برای محصول خود دریافت می کنید ، درآمد کسب خواهید کرد. حتی اگر از مشتریان خود با قیمت بالاتری هزینه بگیرید ، اگر به آنها تخفیف بدهید ، به هر حال آنها از شما خرید خواهند کرد. بنابراین ، با تعیین قیمت خرده فروشی خود با تخفیف ، شما

قادر به افزایش سود شما خواهد بود.

یکی دیگر از راه های افزایش سود ، فروش محصول خود است. اگر فروشگاه خرده فروشی خود را دارید ، می خواهید یک رویداد یا فروش ویژه ترتیب دهید تا محصول خود را در اختیار مردم قرار دهید. البته ، شما می خواهید قیمت خرده فروشی خود را با این قیمت فروش تعیین کنید. اما ، اگر به تازگی یک فروشگاه جدید افتتاح کرده اید ، می توانید قیمت خرده فروشی خود را کاهش دهید تا بتوانید مشتریان بیشتری را به دست آورید. در صورت پیش بینی فروش بزرگ ، قیمت خرده فروشی شما نیز ممکن است به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

یکی از بهترین راه ها برای سودآوری فروش خرده فروشی شما استفاده از قدرت توزیع است. اگر نحوه قیمت گذاری محصولات خود را بدانید ، بدون توجه به اینکه فروشگاه فیزیکی دارید یا خیر ، می توانید سود ببرید. البته عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد که بر حاشیه سود شما تأثیر می گذارد. اما ، اگر کارت های خود را درست بازی کنید ، باید بتوانید فروشگاه خرده فروشی خود را در کوتاه ترین زمان سودآور کنید.

محتوای تبلیغاتی و رسانه های تبلیغاتی چگونه در بازاریابی شبکه ای اهمیت دارند؟

بازاریابی از طریق رسانه های تبلیغاتی و محتوای تبلیغاتی اهمیت فزاینده ای دارد زیرا تحول بازاریابی شبکه ای مدرن جهش ها و محدودیت های بیشتری می گیرد. جای تعجب نیست که سیر تکاملی بازاریابی شبکه ای مدرن نیز جهش های بیشتری با آن داشته است. دنیای بازاریابی شبکه ای به طور فزاینده ای پیچیده و رقابتی می شود. با پیچیده تر شدن دنیای تجارت بازاریابی شبکه ای ، اهمیت بازاریابی از طریق رسانه های تبلیغاتی و محتوای تبلیغاتی در بازاریابی شبکه ای نیز پیچیده می شود.

محتوای تبلیغاتی و رسانه های تبلیغاتی چگونه در بازاریابی شبکه ای اهمیت دارند؟ تفاوت آنها با اشکال سنتی بازاریابی چیست؟ چگونه از آنها به نفع خود استفاده می کنید؟ چگونه می توانند به شما در ایجاد تجارت بازاریابی شبکه ای کمک کنند؟ اینها تنها برخی از س questionsالاتی است که ممکن است هنگام شروع بازاریابی شبکه ای بپرسید. در اینجا برخی از اطلاعات اساسی وجود دارد که باید به آن س questionsالات پاسخ دهد.

تکامل بازاریابی شبکه ای به سرعت در حال رخ دادن است. افرادی که در این صنعت دخیل هستند به مرور زمان در حال پیشرفت هستند و اندازه آنها افزایش می یابد. این بدان معناست که برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای ، باید خود را با زمانهای متغیر ، بازار و فضای تجاری فعلی تطبیق دهید.

یکی از راه هایی که می توانید خود را با شرایط تجاری همیشه در حال تغییر تطبیق دهید این است که مطمئن شوید از تمام ابزارهای بازاریابی شبکه ای که در تلاش برای توسعه کسب و کار خود استفاده می کنید ، استفاده می کنید. یکی از این ابزارها رسانه های تبلیغاتی است. رسانه های تبلیغاتی را می توان به دلایل مختلف مورد استفاده قرار داد ، اما رایج ترین دلیل استفاده از رسانه های تبلیغاتی تبلیغ کسب و کار بازاریابی شبکه ای شما است. رسانه های تبلیغاتی ابزاری است که نام شما را به صورت آنلاین و آفلاین به جامعه می رساند.

محتوای تبلیغاتی و بازاریابی دست به دست هم می دهند. محتوا غذای موتور جستجوی بازاریابی شبکه ای است. موتورهای جستجو جایی هستند که بسیاری از افراد وقتی به دنبال محصولات و خدماتی هستند که به صورت آنلاین به آنها نیاز دارند. به همین دلیل بازاریابی محتوا در بازاریابی شبکه ای بسیار مهم است. محتوایی که به صورت آنلاین نوشته و توزیع می شود ، باعث ایجاد ترافیک در وب سایت ، وبلاگ و سایر سیستم عامل های بازاریابی شما می شود. این همچنین یک راه عالی برای ایجاد لیست ایمیل شما ، تماس با مشتریان و ایجاد سرنخ فروش است.

انواع رسانه های تبلیغاتی که بیشتر به صورت آنلاین استفاده می شوند کلیپ های ویدئویی و صوتی هستند. این به این دلیل است که ویدیو چیزی است که بسیاری از مردم از تماشای آن لذت می برند. کلیپ های صوتی نیز چیزی است که گوش دادن به آن برای بسیاری از افراد لذت بخش است. اگر نمی دانید چگونه رسانه های تبلیغاتی خود را بین مردم پخش کنید ، سعی کنید از هر سه رسانه استفاده کنید. همچنین می توانید کلیپ های صوتی و تصویری را با استفاده از ایمیل و پست پستی توزیع کنید.

وقتی نوبت به کسب درآمد آنلاین می رسد ، تبلیغ آنلاین کسب و کار شما به اندازه استفاده از روش های آفلاین برای تجارت شما اهمیت دارد. هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید تجارت خود را با استفاده از رسانه های آفلاین و آنلاین تبلیغ کنید. به راحتی می توانید با ایجاد وب سایت یا وبلاگ خود ، ارسال اطلاعات ارزشمند در بسترهای رسانه های اجتماعی و ارسال بیانیه های مطبوعاتی به خبرگزاری های مختلف به صورت آنلاین ، مشتریان را به فروش تبدیل کنید. هدف اصلی شما از این روش های تبلیغاتی ایجاد ترافیک با کیفیت به وب سایت ها و وبلاگ های شما است. از این طریق می توانید سرنخ فروش را ایجاد کرده و با مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

همچنین مهم است که بدانید چگونه با استفاده از رسانه های تبلیغاتی بازاریابی کنید. دانستن نحوه استفاده از رسانه های تبلیغاتی به نفع شما به شما کمک می کند تا تجارت بازاریابی شبکه ای خود را بسازید و تجارت خود را گسترش دهید. با یادگیری نحوه بازاریابی م effectivelyثر خود و کسب و کار خود با استفاده از رسانه های تبلیغاتی ، به هیچ وجه نتیجه ای را مشاهده نخواهید کرد. اکنون که این را می دانید ، باید دست به کار شوید تا محتوایی ایجاد کنید که تجارت شما را ارتقا دهد و شبکه های شما را بسازد!
در Facebook به اشتراک بگذارید در Twitter به اشتراک بگذارید در Linkedin به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید