در پنجاه‌سال گذشته بروز تحولات گسترده در زمينه كامپيوتر و ارتباطات، تغييرات عمده‌ای را در حيات‌بشری به دنبال داشته‌است. انسان همواره از فناوری استفاده نموده و كارنامه حيات‌بشری مملو از ابداع فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات كه از آنان به عنوان فناوری‌های‌ جديد و عالی، ياد می‌شود بيشترين تاثير را در حيات‌بشری داشته‌اند. فناوری اطلاعات و ارتباطات

دنيای ارتباطات و توليد اطلاعات به سرعت در حال تغيير بوده و ما امروزه شاهد همگرایی آنان بيش از گذشته با يكديگر بوده، بگونه‌ای كه داده‌ها و اطلاعات بسرعت و در زمانی غيرقابل تصور به اقصی نقاط جهان منتقل و در دسترس استفاده كنندگان قرار می‌گيرد.

توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده ازش و پرورش متخصصین این حوزه، آغازگر عصرجدیدی در زندگی است که جامعه‌ اطلاعاتی نامیده می‌شود. برای حضور موفق، نیاز به تمهیدات و امکاناتی می‌باشد که مهمترین آن‌ها بسترسازی مناسب جهت آموزش کارکنان سازمان‌ها است.

فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری اطلاعات و ارتباطات

نخستین اقدام در این خصوص برنامه ریزی دوره های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه آموزش کارکنان سازمان است . مجموعه سرآمدان علوم و فنون کیسان با توجه به اهمیت این موضوع بر اساس تجارب گذشته و نیازسنجی آموزشی سازمانها ، جدیدترین حوزه های فناوری اطلعات و ارتباطات را شناسایی نموده است . و اقدام به برگزاری آموزشهای پژوهش محور در این خصوص مینماید . بخش بزرگی از دانش این فناوری از سوی تولید کنندگان محصولات و تکنولوژیهای این حوزه وارداتی میباشد . این مجموعه اقدام به بومی نمودن دانش مذکور براساس نیازهای سازمانها ، نهادها،اگانها و شرکتهای دولتی و خصوصی مینماید.

دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات دوره‌های آموزشــی تاثیرگذاری برگزار می‌کند:

  • دوره آموزشی امنیت شبکه
  • دوره آموزشی طراحــی و پیاده‌سازی شبکه‌های مبتنــی بر تجهیزات Cisco
  • دوره آموزشی HP
  • مایکروسافت
  • دوره آموزشی دیگری مانند VMware

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید