مدرک معتبر هوش تجاری

آیا تمایل دارید مهارت های هوش تجاری خود را رسمیت بخشید؟ آیا علاقمند به افزایش چند برابری درآمد خود هستید؟ این مطلب راهنمای خوبی برای مدرک معتبر هوش تجاری بین المللی در مقابل شما قرار می دهد.

مایکروسافت
MCSE: Business Intelligence certification

مدرک معتبر هوش تجاری مایکروسافت تایید می کند که شما مهارت های هوش تجاری در نرم افزار SQL Server را به خوبی فرا گرفته اید و می توانید داده های بیشتری را در سازمان مورد بهره برداری قرار دهید.

مدرک فوق شامل مهارت های ذیل می گردد:

  1. کوئری نویسی در SQL Server
  2. اداره کردن نرم افزار SQL Server
  3. پیاده سازی یک انبار داده (Data Wharehouse) در نرم افزار SQL Server
  4. پیاده سازی مدل های داده ای و گزارش ها
  5. طراحی راهکار هوش تجاری در SQL Server

تا مورد 3 در حقیقت شما یک مدیر SQL Server هستید.

این گواهی هر سه سال باید تمدید و معتبر سازی گردد.

TDWI
CBIP – Certified Business Intelligence Professional

با اخذ این مدرک از موسسه TDWI که یکی از موسسات کاملا معتبر و شناخته شده در زمینه هوش تجاری در دنیا به شمار می رود به سازمان ها می فهمانید که در هوش تجاری کاملا جدی و قابل اعتماد هستید. این فوق العاده است که رزومه و دانش شما با نام TDWI معتبر تر شود.

این مدرک شامل هوش تجاری، انبار سازی داده ها و تحلیل های کسب و کار می شود. با این مدرک شما به یک مزیت رقابتی بسیار بزرگ دست پیدا می کنید و فرصت های عالی کاری برای شما فراهم خواهد شد.

مدرک موسسه TDWI برای افرادی که در سیستم های اطلاعات خبره و ارشد هستند مناسب هست و بهتر است تجربه خوبی در زمینه کار با نرم افزار ها و داده ها و سیستم های اطلاعاتی داشته باشند.

 

شرایط ورود به فرآیند اخذ مدرک TDWI

1.تجربه: حداقل دو سال سابقه کار تمام وقت در زمینه کار با سیستم های اطلاعات کامپیوتری، مدلسازی داده ها و سیستم های مرتبط با داده ها و اطلاعات

2.تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته هایی از قبیل حسابداری، مدیریت، MBA، نرم افزار ریاضیات، آمار و یا مهندسی. هرگونه تجربه کاری در این زمینه ها مورد قبول است و ضمیمه خواهد شد.

 

برای اخذ مدرک معتبر هوش تجاری باید در سایت های مراکز صادر کننده به دنبال بروز ترین اطلاعات روش دریافت باشید و همچنین به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته باشید.

در سازمان های معتبر و مراکز دانشگاهی داخلی و خارجی دیگری نیز دوره ها و رشته های تحصیلی که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم منجر به اخذ مدرک هوش تجاری می شوند وجود دارد که در مقالات بعدی به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

نوشتهٔ پیشین
هوش‌تجاری (bi) چیست‌؟
نوشتهٔ بعدی
نکات مهم و کلیدی نقشه راه هوش تجاری
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آخرین مطالب


گوگل با معرفی مدل جدید زبان بزرگ خود (LLM)، Gemini…
گوگل بارد Bard یک چت بات، انقلابی برای هوش مصنوعی…
چگونه یک متخصص BI تبدیل؟ این یک مسیر خطی نیست،…
برنامه Microsoft Power BI خود را به عنوان یک ابزار…
Api‌های POWER BI REST (رابط‎‌های برنامه نویسی برنامه) یک مجموعه…
فهرست