آیا در خانه گیاه دارید؟ اگر چنین است ، وقتی گیاه را از فروشگاه خریداری کردید ، شروع به مراقبت از آن چه شد؟ آیا آن را در خاک جدید کاشتید؟ در قابلمه جدید بگذارید؟ آیا بلافاصله بعد از گلدهی گیاه را آبیاری کرده اید تا ریشه های عمیق و سالم که گیاه را لنگر می زند تشویق شود؟

سپس این س becomesال مطرح می شود که چگونه گیاه را زنده نگه می دارید؟ شما فقط یکبار آن را آبیاری نکنید و انگشتان خود را روی هم بگذارید به این امید که هرگز نمی میرد. همه می دانیم که برای آب دادن به گیاهان خانگی باید هر چند روز یکبار آبیاری کنید. همین امر را می توان در مورد کمپین های بازاریابی دیجیتال نیز بیان کرد. می بینید ، در M3Growth ما می فهمیم که کمپین ها یکبار ساخته نمی شوند و سپس به امید موفقیت آنها تنها می مانند. کمپین های بازاریابی دیجیتال باید با نهایت دقت رفتار شود. آبیاری مداوم آنها ، هرس آنها و اطمینان از توجه کافی آنها برای شکوفایی. به همین دلیل ، ما می خواستیم شما را در چرخه زندگی یک کمپین بازاریابی دیجیتال دنبال کنیم تا به شما نشان دهیم که همه یک کمپین موفق واقعا شامل چه چیزی است.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال به استفاده از داده ها برای کمک به مخاطبان مورد نظر از طریق فناوری اشاره دارد. این نوع کمپین های بازاریابی مبتنی بر هدف هستند و برای دستیابی به یک هدف تجاری خاص در نظر گرفته شده اند.

اصطلاح “چرخه های زندگی بازاریابی دیجیتال” از این ایده ناشی می شود که هر کمپینی 5 مرحله از زندگی را پشت سر می گذارد. وقتی این 5 مرحله به خوبی اجرا شود ، اهداف کمپین شما محقق می شود.
چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟

راه اندازی یک کسب و کار موفق فقط داشتن بهترین محصول نیست ، بلکه استفاده از بهترین تکنیک های بازاریابی برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر شما است تا آنها به سرنخ تبدیل شوند. بودجه بازاریابی بدون شک برای هر شغلی مهم است ، اما برای شما مهم است که بودجه بازاریابی خود را به درستی هزینه کنید تا بتوانید از آن حداکثر استفاده را ببرید. هنگامی که یک کمپین بازاریابی دیجیتالی به درستی انجام شود ، م effectiveثرترین و منطقی ترین راه برای جلب مشتریان در خانه شما خواهد بود.

فناوری همچنان در حال رشد است که باعث می شود مشاغل بیش از هر زمان دیگری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. آیا می دانید یک فرد بالغ به طور متوسط ​​23.6 ساعت در هفته آنلاین می گذراند؟ با این اوصاف ، دیگر تنها داشتن یک وب سایت یا اجرای کمپین های تبلیغاتی بدون تمرکز کافی نیست. اینترنت با هر کاری که انجام می دهیم در هم تنیده شده و بازاریابی دیجیتال یکپارچه دیگر برای استراتژی بازاریابی مشاغل شما اختیاری نیست. بیایید قبول کنیم که مشاغل در اقتصاد مدرن برای رشد و پیشرفت در رقابت خود به بازاریابی دیجیتالی نیاز دارند.
5 مرحله بازاریابی دیجیتال

یک کمپین بازاریابی دیجیتال دارای بخشهای مختلف متحرک است که با یکدیگر همکاری می کنند و به رشد کسب و کار شما کمک می کنند. اگرچه کمپین های بازاریابی دیجیتال دارای قسمت های متحرک بیشتری نسبت به زمان مورد بحث در این وبلاگ است ، ما قصد داریم بر روی 5 مرحله اصلی بازاریابی دیجیتال تمرکز کنیم تا به شما در درک بهتر چرخه زندگی کلی یک کمپین بازاریابی کمک کنیم.

آن مراحل عبارتند از:

تنظیم و تعیین استراتژی بازاریابی دیجیتال

هدف از این مرحله این است که به شناخت جمعیت شناختی مورد نظر خود برسید. پیشنهاد می کنیم این مرحله را با نوشتن اهداف فعلی کسب و کار خود شروع کنید. سپس با نگاهی عمیق به نحوه عملکرد کانال های بازاریابی خود ، آن را دنبال کنید و تعیین کنید که یک کمپین بازاریابی موفق برای شما چه معنایی خواهد داشت. بر کشف اهدافی که می خواهید در مبارزات انتخاباتی خود به آنها دست یابید تمرکز کنید و برای کشف چالش هایی که ممکن است در این فرآیند با آن روبرو شوید ، عمیق عمل کنید. همانطور که همه این اطلاعات را برای تأمل در نظر می گیرید ، مطمئن شوید که کمپین شما به کسانی که با آن برخورد می کنند ارزش می افزاید.

گام بعدی در مرحله ایجاد استراتژی محتوا است. برای انجام این کار ، توصیه می کنیم به این سوالات پاسخ دهید:

برای چه کسانی محتوا تولید می کنید؟
مشاغل/محصول شما چه مشکلی را برای مصرف کنندگان شما حل خواهد کرد؟
چگونه کسب و کار/محصول شما منحصر به فرد است؟
چه نوع محتوایی را می خواهید بر بیرون راندن تمرکز کنید؟
می خواهید بر روی چه پلتفرم هایی تمرکز کنید تا محتوا را به مخاطبان خود برسانید؟
چگونه می خواهید محتوای خود را ایجاد و منتشر کنید؟
موفقیت کمپین خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

پیاده سازی و کشش

مفهوم این مرحله ساده است. هنگامی که اصول اولیه کمپین خود را در مرحله 1 کشف کردید ، سپس وظیفه دارید که برنامه ای برای ایجاد انگیزه برای کمپین خود تهیه کنید. به منظور ایجاد یک کمپین بازاریابی دیجیتال ، پیشنهاد می کنیم از اطلاعاتی که در مرحله اول جمع آوری کرده اید استفاده کنید و بر مخاطبان ، موقعیت یابی و استراتژی محتوا تمرکز کنید. نحوه پیشرفت حرکت در کمپین شما بستگی به هدف کلی شما دارد.

در این مرحله تمرکز بر ایجاد رابطه با مصرف کنندگان بسیار مهم است. تعامل و گفتگوهایی را که منجر به موفقیت می شوند ، هدف بگیرید. اطمینان حاصل کنید که در این مرحله تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید تا مطمئن شوید تجزیه و تحلیل و ردیابی تبدیل برای اهداف کمپین های آینده تنظیم شده است. وقتی شما kn

با توجه به آنچه مخاطبین هدف شما را مجبور می کند با شما درگیر شوند ، این دانش در دراز مدت برای تجارت شما مفید خواهد بود.

تبدیل و بسط

مرحله 3 زمانی را در کمپین شما به ارمغان می آورد که در آن با ردیابی اهداف تبدیل خود به نحوه عملکرد استراتژی های بازاریابی دیجیتال نگاه می کنید. با اندازه گیری میزان موفقیت استراتژی کمپین فعلی خود ، می توانید نقاطی را در استراتژی پیدا کنید که باید بهبود یابند ، نقاطی که دقیقاً مطابق خواسته شما عمل می کنند و استراتژی هایی که باید با هم از کمپین حذف شوند. این به شما امکان می دهد تأثیر و تبدیل را افزایش دهید و به رونق کسب و کار خود کمک کنید.

پیشنهاد می کنیم در این مرحله نیز در مورد کمپین خود فکر کنید. ممکن است متوجه شوید که روند کمپین شما مناطقی را به شما نشان می دهد که باید کمی اصلاح شوند. ما شما را تشویق می کنیم که به این داده ها توجه زیادی داشته باشید زیرا به شما در تصمیم گیری های تعلیم یافته کمک می کند که منجر به موفقیت شکوفایی می شود.

منطقه آسایش خود را ترک کنید

در این مرحله از چرخه عمر بازاریابی دیجیتال ، مرحله 4 ، ما دائماً مشتریانی را می بینیم که از ترک منطقه راحتی خود امتناع می کنند. آنها احساس می کنند آنچه انجام می دهند کار می کند ، پس چرا باید تغییر کنند؟ ما تمایل به ادامه مسیری را که قبلاً در آن بوده اید ، درک می کنیم ، به خصوص اگر در حال کار باشد. اما اگر نتوانید راهی برای بهبود مستمر بازاریابی خود بیابید ، به خودتان آسیب می رسانید.

دنیای بازاریابی دیجیتال پویا است و همیشه در حال تغییر است. توانایی سازگاری در استراتژی شما برای ماندن در رقیب شما بسیار مهم است. برای رشد فکر باز باشید و تمرکز خود را بر روی هدف نهایی کمپین خود حفظ کنید.

مزایا را بدست آورید و تکرار کنید

این مرحله ای نیست که همه کمپین ها به آن برسند ، اما وقتی آن را انجام دهند باورنکردنی است. مرحله 5 ادامه دارد و موفقیت از طریق تجزیه و تحلیل و تنظیم کمپین به دست می آید. شما در مرحله ای از کمپین دیجیتالی خود قرار دارید که در آن اطلاعات کافی برای مشخص کردن آنچه منجر به تبدیل مخاطبان مورد نظر شما شده است ، دارید. سپس می توانید از این داده ها برای تقویت بیشتر کمپین خود ، توسعه آن و یا حتی استفاده از آن برای ایجاد کمپین های دیجیتالی موفق در آینده استفاده کنید. اگرچه این آخرین مرحله زندگی است ، اما مرحله ای است که پیوسته است.

ما به طور خلاصه تصویر یک چرخه موفق بازاریابی دیجیتال را ترسیم کرده ایم ، اما این بدان معنا نیست که اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق به تنهایی آسان است. آن وقت است که ما وارد می شویم. تیم متخصصان بازاریابی دیجیتال ما آماده هستند تا بدون نیاز به وقت گذاشتن برای جمع آوری تیم خود ، تجارت شما را به سطح بعدی برسانند. در حقیقت ، در انتخاب نمایندگی دیجیتال ما افراد بیشتری برای شما کار می کنند تا به سرعت در مبارزات انتخاباتی شما کمک کنند. برای مشاوره رایگان خود با ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم با هم همکاری کنیم تا برند شما شناخته شود!

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید