راهنمای آغازین برای والدین کودکان اوتیسم

200,000 تومان

  • پژوهشگران، مترجمان: سعیده عرفانی راد
  • شابک: 5-3-91796-622-978
  • تعداد صفحه: 300
  • نشر هوش تجاری کیسان
  • راهنمای آغازین برای والدین کودکان اوتیسم
دسته بندی ها

در حالی که در چشم‌انداز همیشه در حال تغییر آگاهی و حمایت از اوتیسم حرکت می‌کنیم، با خوشحالی این منبع ارزشمند را برای والدین کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم  معرفی می‌کنم. در این کتاب، خوانندگان به سفری از کشف، توانمندسازی و مثبت‌نگری دعوت می‌شوند.

والد کودک اوتیسم بودن، چالش‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد، اما همچنین فرصت‌های عمیقی برای رشد، درک و عشق فراهم می‌کند. این کتاب به عنوان چراغ هدایت و راهنمایی برای والدین در آغاز این سفر خارق‌العاده عمل می‌کند و استراتژی‌های عملی، تشویق صمیمانه و آخرین بینش‌ها در مورد تحقیقات و حمایت از اوتیسم را ارائه می‌دهد. از طریق صفحات این کتاب، خوانندگان نه تنها توصیه‌های عملی در مورد چگونگی مقابله با پیچیدگی‌های اوتیسم را پیدا خواهند کرد، بلکه تجربه موفقیت و افزایش تاب‌آوری را به عنوان والدین کودک ASD کسب خواهند کرد.

هر فصل با دقت و همدلی نوشته شده است و از خرد جمعی متخصصان، حامیان و والدینی که قبلاً این مسیر را پیموده‌اند، بهره می‌برد.

در حالی که به سال 2025 قدم می‌گذاریم، بیایید آینده‌ای پر از امید، امکانات و مثبت‌نگری را برای افراد مبتلا به اوتیسم و خانواده‌هایشان در آغوش بگیریم.

امیدواریم این کتاب به عنوان یک چراغ راهنما عمل کند و مسیر پیش رو را با امید، شجاعت و حمایت ثابت روشن کند. با هم، بیایید والدین را توانمند کرده و دنیایی بسازیم که در آن هر کودک مبتلا به اوتیسم به خاطر آنچه هست، ارزشمند، درک شده و پذیرفته شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راهنمای آغازین برای والدین کودکان اوتیسم”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راهنمای آغازین برای والدین کودکان اوتیسم”